torsdag 15 april 2010

torsdag

tänkte att jag slänger in ett till inlägg idag bara för att hålla skrivandet uppe ;)

inget att säga..
varit mycket slarvig, kom på mig själv med att inte tagit "ett enda" blodsocker idag.
det är mycket dåligt kommer ihåg det bra när jag är i skolan, men hemma så.. jaaa jag vet inte vad det är egentligen, men det blir inte att jag tar något. funderar på att skaffa mig en ny mätare. kanske den isf kan hjälpa en att hålla viljan uppe till att ta sockret, men jag tvivlar på det, kanske fungerar i början, men inte sedan. tror jag ska diskutera det med in diabetessköterska nästan gång.. fast det är ju inte fören i augusti jag ska träffa henne.. kanske kan ringa dom och be om råd, tips eller förslag.
har ni något tips?? tipsa JÄTTE GÄRNA isf :)

har varit i värnamo idag hos tandläkaren, men innan dess så var jag ute med ena hunden på en långpromenad.
vaknade vi 06:30 ungefär och det var helt omöjligt att somna om så runt 07:00 klev jag upp, åt en snabb frukost och gav mig sedan ut på en runda runt sjön. den tar väl cirka 2h att gå så det var jätte härligt :)
tog bara 1enhet insulin till det jag åt eftersom jag redan då hade planerat att traska en sväng.

mycket mer har jag väl inte att säga, men nu har jag iaf lyckats få in två inlägg på en dag, och det kunde behövas nu när jag har varit så dålig på att skriva ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar