fredag 16 april 2010

stallet

kom rätt nyss hem från stallet. eller ja kom en för en 1h sedan nu kanske.. så sådär jätte nyss kanske det inte är ;)
var jätte härligt, blev en liten skritt runda i skogen och sedan red jag några få varv på banan med, testade och trava lite med och blev jätte glad när jag märkte att Dammie faktiskt inte haltade någonting i traven då. härligt :) snart kanske man kan börja rida henne ordentligt igen.

blev en kort dag i skolan idag igen.
inga lektioner, men jag åkte in ändå för min lärare ringde mig och ville att vi skulle ta ett förhör som jag hade liggande. så det gjorde jag och när jag var färdig med det och tjatat lite med övrigt med läraren med så blev det nästa buss hem igen.

hjälpte sedan syrran med att få igång en blogg och sedan tog vi bilder på henne och hunden, ska se om det blev någon bra som jag kan göra en header utav till hennes blogg. ska länka till henne med när jag har listat ut vilken internetadress hon har :P men det blir nog svårt så får vänta tills hon kommer hem igen :)

inget speciellt att skriva om idag heller, men lika bra att skriva när jag ändå kommer ihåg det, så blir det inte flera veckor utan att jag skriver någonting.
kan tyvärr inte säga någonting om hur sockret har legat för jag har lyckats än en dag att inte ta ett enda blodsocker......
DÅLIGT! aja, lever gör jag ju iaf ;) och varken jätte högt eller lågt ligger jag på, för det skulle jag märka isf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar