fredag 23 april 2010

även diabetiker får äta tårta!!

ja.. idag fyllde jag faktiskt 18år..
har varit VÄLDIGT försiktig med att avslöja det ;) för en vecka sedan ändrade jag min födelsedag på facebook så att ingen skulle lägga märke till det.
men sedan blev det genomskådat (dels fel av mig, missade att skicka in papper till tidningen om att jag INTE ville bli grattad i tidningen, så det blev en liten text där ändå) och sedan fick jag flera kommentarer på facebook där folk grattade mig, så jag ändrade tillbaka idag igen att jag fyllde år nu. så därför kan jag lika väl berätta det här med och även passa på och dela med mig bilder från dagen.

det blev en fusk dag för en diabetiker ;) åt faktiskt tårta!! men varför ska man inte få göra det egentligen?? det var ju inte så att man vräkte i sig av det, men en bit får man faktiskt ta vid sådana här tillfällen tycker jag och jag tror inte att det finns någon diabetiker som klandrar mig för det faktiskt ;)

skulle egentligen lägga ut bilder.. men bloggen ville inte det just nu.
får se om jag kommer ihåg och göra det på söndag kanske.
för imorgon blir det Stockholm som jag har berättat om.
så jag syrran, min klasskompis (som har diabetes och som jag har länkat till lite hela tiden) och hennes bror ska upp ditt.
http://diabetestyp1.blogspot.com/2010/04/last-bounce.html länk till inlägget då jag skrev om det.

nu blir det sängen, vilket det egentligen borde blivit för länge sedan.. men jag blev sittandes här vid bloggen istället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar