fredag 16 april 2010

pump på vift och min underbara syster

har ni varit med om det här ni med?
har varit med om det allt för många gånger tycker jag :P
och lika frustrerande varje gång.

man plockar av sig pumpen för att bytta om och sedan är det lögn att hitta den,
då kommer man inte ihåg var man lagt den.

var med om det just, plockade av mig pumpen för att byta om till pyjamas och plötsligt så hittar jag den inte längre. letar i sängen, i soffan, i bokhyllan, på toaletten, i storarummet och i halen..
men inte kunde jag hitta den. sedan lyfter jag på säng överkastet och då säger det "pang" så trillade den ner på golvet framför mig ;)

men det är så irriterande, man borde ha ett inbyggt larm i den, så att man ex kunde trycka på en knapp och så börjar den pipa. men meningen är väl att man ska ha den på sig och inte springa runt och leta efter den ;) det är väl därför den funktionen inte finns.

var med om en gång faktiskt att jag glömde koppla på den och när jag satt på bussen och började fundera om jag hade med mig nycklarna så kände jag efter i fickan... men det var lite väl tomt den gången.. mobilen och nycklarna var med. men på ryggen satt bara ett fäste och ingen slang fanns på fästet och ingen pump i fickan..
det blev till att kompromissa med penna den dagen som jag som tur väl hade liggande i skåpet
aja, nog skrivet för nu ska jag sova ;)

föresten så har ni min systers blogg här med, besök gärna den www.johannasdjur.blogspot.com



Det där är faktiskt min underbara syster med hennes helt klart coolaste hund ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar