måndag 12 april 2010

skäms på mig

ja jag borde faktiskt verkligen skämas.
så här dåligt kan jag ju inte hålla på och blogga.

hade inte varit så att jag egentligen ska sova nu och faktiskt redan ligger i sängen så hade jag kunnat berätta och skriva ett lite längre inlägg.

men ska "FÖRSÖKA!" skriva ett snart.

men kan ju berätta lite snabbt att jag var hos diabetesläkaren för två veckor sedan,
ett allmänt konstigt och ovanligt oorganiserat besök,
min läkare tog min journal och sprang ner till röntgen för att prata med en läkare där nere om min cysta i njuren och helt plötsligt sa diabetessköterskan att vi skulle träffa dietisten nu med, vilket vi inte hade någon aning om :P
(för övrigt hade mitt HBA1C sänkt sig från 8,0 till 6,9, vilket var en otroligt förbättring på bara två månader)
men när vi pratade med dietisten och min läkare kom upp igen beslutades det att jag inte blir över flyttad till värnamo (vuxen) fören fram emot augusti så även fast jag fyller långt innan dess så blir jag kvar ett tag till.
men tiden går fort så det gör inte så mycket egentligen. blir närmare sedan när man går i värnamo och det blir skönt. och sedan så lämnar man allt gammalt bakom sig och börjar om på en ny start, och det tycker jag ska bli riktigt skönt och kul :)


men sedan ska jag vissa er och berätta vad som hände mig en dag som jag ser fram emot något enormt.
fick ett samtal från en, eller mamma fick. men mer om det i nästa avsnitt eller vad nu brukar stå ;) skriva om det snart hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar