onsdag 28 oktober 2009

psykologi....

sitter just nu och bråkar med min psykologiuppgift, eller ne det gör jag ju engetligen inte ;)
för just nu sitter jag ju här och skriver.
men för cirka två-tre minuter sedan då ;)

ja nu fick man just sms med, en som undrar om jag ska med och hämta en häst på fredag..
ska fundera på det :) skulle kunna vara kul, kolla in vad för häst hon har hittat :)
en sak som är säkert iaf,
det är att jag håller på och frysa ihjäl här vid, vi ska inte vara överdramatiska nu inte ;)
men det är rätt kalt, säkert 18 grader eller något här inne.
ni tycker kanske det är lagom?
men jag är VÄLDIGT bortskämd med värmen ;)
så jag vill a runt 24 grader minst!

får nog försöka tända i brasan och se om man kan få upp värmen.

föresten så var jag hos läkaren i måndags
var på ortopeden och kolla på min fot för jag har haft ont i knölen på vänster fot. så har fått en ny tid och då ska jag även rönkas.
troligen så blir det åtgärdning på foten sedan med.

det har blivit som en broskbildning efter att jag en gång tidigare brutit min vänstra stortå.
får se hur det kommer gå med det där,
men en ska är säkert hade jag INTE haft diabetes så hade dom inte gjort så mycket med det, men tackvare eller pga jag vet inte vilket ;) så blir det att dom blir mer uppmärksammade och tänker på framtida konsekvenser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar