fredag 23 oktober 2009

bortglömd pump

jaha,

fick ett litet jobbigt läge idag när jag satt på bussen.
letade efter mina nycklar,
var rädd att jag hade glömt dom,
men det vissade sig att dom var där,

men då upptäckte jag att pumpen inte var där!!!
jag hade glömt koppla in pumpen på morgonen när jag bytte om..

funderade ett tag om jag skulle hoppa av bussen och gå hem igen och sedan ta nästa buss.

men jag har som tur väl extra saker i skåpet i skolan.
så hade en insulin penna liggande där med nålar och insulin.
så jag tog extra många blodsocker istället och tog lite insulin då och då istället.
och det gick bra,
lyckades hålla blodsockret bra.

men blev riktigt orolig där ett tag..
jag menar glömma pumpen är ju INGET man direkt vill,
speciellt när man inte har långtidsverkande i botten.

nu ska jag försöka fixa iordning utseendet på min kompis blog :)
får se hur det går ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar