lördag 24 oktober 2009

natt...

jag har precis bestämt mig för att det nog är dags att gå och lägga sig.
blodsockret mår inte bra av att man sitter uppe så här,
och sedan behöver jag nog sova med :)

men är inte trött...
är nog kaffets fel tror jag..

ska nog inte dricka kaffe så sent,

har börjat lägga ner saker från mitt rum och plastpåsar och så,
ska börja göra om där nu.
så under veckan ska jag ta ut allt från mitt rum.

det jag har plockat nu är inte jätte mycket,
men den största högen med saker jag fick,
vad var det?
jo diabetes saker,
blodsockermätare, nålar, pennor, pumpväskor, mera blodsockermätare, teststickor, papper och allt möjligt man kan tänka sig...

måste komma på något smidigt som jag kan göra när rummet är iordning så jag kan få iordning på just dom sakerna, känns som men verkligen har dom över allt,
och ska sanningen fram så är det nog så.

kan hitta slangar till pumpen lite över allt i huset, det är bara fantasin som sätter stopp för var man kan hitta dom..
jag menar, i köktet finns insulinet, i stora rummet har jag det mesta till pumpen, på toaletten har jag teststickor för ketoner och på mitt rum har jag masser med saker..

kanske inte är över allt...
men då och då hamnar det åtminstone ÖVER allt, man lägga så lätt undan saker och glömmer sätta dom där det ska vara, och vips så har man saker på många ställen..

ja nu är det verkligen dags för att sova, sitter men tandborsten i min mun så tror det är bäst att jag avslutar det här, borstar tänderna och sedan krypa ner i sängen :)

imon ska jag försöka fortsätta med alla saker på rummet och sedan är det buggkurs imon med ju :)
och det är något blodsockret verkligen mår bra utav ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar