tisdag 27 oktober 2009

god kväll

pappa fyller år idag :)
Grattis till honom :)

så idag var det folk här hemma,
kände mig lite konstig runt 3 tiden.

tänkte inte så mycket på det,
men sedan vid 5 när folket hade börjat komma kände jag av att jag var jätte törstig, huvudvärk och lite smått illamående,
kolla sockret, HI,
hade bytt nål idag till pumpen så det var min första tanke, så tog och satte ditt en ny och tog bort den andra,
mycket riktigt hade den nålen blivit helt böjd.
så det var bara att trycka på med lite extra insulin så att det skulle sänkas.

tänkte att jag skulle ta det snart och se om det ligger bra nu,
HI ligger det inte på iaf,
det känner jag.
men kan nog faktiskt ligga runt 13-14 iaf tror jag.
om jag har tur så ligger det nere under 10 :)

det får jag snart se ;)
spännande..
nja inte så :P
vardagen med diabetes är inte så spännande.
ett tag brukade vi skoja i familjen och satsa på vad jag i socker.
den som kom närmast hade vunnit.
har en känsla av att vi inte är den enda familjen som gjort så ;)
det är nog något som många gör :)

tror det börja bli dags att gå och lägga sig,
nästan helt kolsvart ute.

internetet fungerar lite bättre nu så ska försöka fortsätta skriva så mycket som möjligt här :)
skriver jag inte på någon dag så kan jag gissa att det är internetet som inte fungerar som det ska :)

ne nu är det god tid att gå och lägga sig :)
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar