torsdag 29 oktober 2009

godagens,
inte så mycket att skriva just nu,

har legat lite högre hela dagen..
jobbigt..

ville inte höja mitt HBA1C,

sitter och kämpar med en förbaskat jobbig psykologiuppgift,
egentligen är den inte så jobbig,
hade lätt kunnat prata mig till ett godkänt på det och vissa att jag kan det, men när man ska skriva ner det..
ja det är så svårt att skriva psykologi.

japp så är det,
hade som sagt inget att skriva utan skrev bara lite nu för att vissa att jag fortfarande lever ;)

ne sitter faktiskt och funderar på något jag kan skriva här,
får se om jag kommer på något att skriva här och röra om grytan med, börjar ju bli allt för enformigt och tråkigt att läsa kan jag tänka mig.

fastade framför någon konstig film nu...
kanske skriver mer senare,
troligen inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar