torsdag 15 oktober 2009

Hej igen

detta inlägget är Till Karroh ;)
bara för att när hon har tråkigt går hon och läser här,

och nu har hon inte haft något och läsa :P

och ja...
jag vet, jag har varit JÄTTE dålig på att skriva.

men vi säger att jag har tagit lite semester från skrivandet här, så slipper jag att bli kallad för "en dålig uppdaterare"
;)

tiden bara springer iväg,
vet fasen inte var den tar vägen :)

praktiken är snart slut och den tiden har gjort mig så himla gott :)
lärt mig masser med saker,
inte bara saker om arbetet utan även lärt mig nya saker om mig själv som jag inte har sätt innan :)

och det är så det ska vara ju :)

var ledig idag,
men hade tid till Värnamo så det blev att åka ditt sedan under dagen,
var på två sjukhus besök,
ena var tandläkaren,
gick bra,
tills att jag satt i bussen, då kände jag att ett fäste på tandställningen redan hade lossnat XD
så det får bli att ringa ditt imon och beställa en akut tid,
förhoppningsvis har dom en tid på måndag för då är jag ändå ledig från praktiken.

ska jobba helg nu igen,
7-16 på lördag
7-12 och 16:30-21:30 på söndag.
har delat pass på söndag det är därför jag har två jobb tider den dagen ;)

ne nu ska jag faktiskt gå och lägga mig,
som jag sa springer tiden bara iväg!!!
och klockan är långt efter läggdags ;)

ska försöka skriva imon med :P
men det blir säkert inte av ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar