torsdag 22 oktober 2009

Körkortkurs

just hem kommen från körkortkursen i värnamo.

gick bra :)
3h ungefär höll det på.

så snart ska man börja övningsköra med ;)

på vägen in passade jag på att be mamma stanna vid östergården (min praktik plats).
det hade jag kommit överens om min handledare om att jag skulle, så skulle vi fylla i det sista på bedömningen.

kände mig JÄTTE nöjd och glad när jag gick ut därifrån sedan :)
allt har gått jätte bra, fick en bra bedömning och jag har haft en HELT otroligt bra handledare och jag känner att det här har känts bra, det skulle kunna vara något för mig.

så jag är jätte glad över detta nu,
känns bra att avsluta praktiken så här,
nöjd och glad över att allt känts så lärorikt och inspirerande för mig själv.

har några små saker som jag kan behöva jobba på som min handledare nämnde och dom sakerna visste jag redan om och kunde absolut hålla med om.
den ena var att jag inte ska vara så blyg utan ta plats.

inte för jag har varit JÄTTE blyg, inte alls.
men vissa citationer så säger jag inte så mycket och är det något jag INTE håller med om eller egentligen skulle vilja säga så gör jag inte det.
men sådan är jag, och har alltid varit och det måste ju alltid finnas något att jobba på annars hade livet inte haft något värt att kämpa för ju :)

ligger lite högre i blodsockret just nu känner jag,
ska ta och kontrollera mitt blodsocker nu och troligen behöver jag då även trycka i mig några extra enheter på pumpen.

ne nu ska jag strax gå och lägga mig,
titta lite på film och sedan sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar