tisdag 26 juli 2011

idag och igår har jag haft stor städning på mitt rum, städat av precis över allt.
så nu känns det rent och fint igen.

jag höll på i över en timme igår och städade och självklart lyckades jag klanta mig. jag rusar fram och tillbaka som jag alltid gör när jag städar men plötsligt tar det emot och jag känner hur det rycker till i pumpfästet. självklart står jag där sedan och inser att jag fastnat i något med slangen och ryckt till så att hela fästet lossnat.

så fruktansvärt irriterade och självklart var fästet bara en dag gammalt så det var inte dags för att bytta det heller.
men men, det är ju bara att sätta ditt ett nytt och fortsätta, mycket mer finns ju inte att göra ;)

ska snart gå och jobba. börjar om en timme ungefär.
min dörr åkte just ner och ligger på min soffa, pappa håller på och gör om hallen och ska ge sig in på att måla listerna runt dörren nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar