onsdag 25 november 2009

vaccinering

har inte skrivit på ett tag nu igen,

har lite och skriva egentligen,
men orkar inte göra det nu.

var iaf och tog vaccinet igår,
så idag är man lite så där halv bra,
men ingen idé att klaga,
blev inte jätte dåligt ändå.

feber har jag ju som leder till ryggont och trött sedan har jag huvudvärk och öm i armen så klart.
men inte mycket mer.
det är ju säkert över tills imon så jag tycker ABSOLUT inte synd om mig själv, jag menar jag är ju inte ensam av att känna av vaccinet.

fick brev från försvaret i fredags.
stod att jag inte uppfyllde lämplighetsansökan,
med andra ord att jag inte fick göra lumpen.

men det visste jag ju redan att jag inte fick.
hade jätte gärna gjort det, så hade jag inte haft diabetes så hade jag nog helt klart gjort det,
om jag inte haft brister på något annat då ju så att jag inte kommit med :)

men så är det, man får inte allt när man har diabetes,
så är det bara.

imon har vi utbildningsmässa i skolan,
ska bli kul och se vad som händer under den dagen :)

så det blir en hel dag i skolan.
fast jag ska iväg till läkaren vid 1 tiden, men sedan ska jag tillbaka med en gång har jag tänkt :)
och på fredag blir man ledig sen eftersom vi är i skolan så länge imon då.
så det blir skönt :)

nu orkar jag faktiskt inte skriva mer,
sitter och tittar på bonde söker fru och ska strax gå och lägga mig har jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar