fredag 20 november 2009

hej igen

ja jag lever faktiskt ännu,
har inte tagit mig tiden att skriva här bara..

har varit rätt mycket i skolan och så :)
sitter och drygar ut tiden nu så att man strax kan gå till skolbussen,

sedan är det äntligen helg!!
ser fram emot det faktiskt,
skönt att koppla av lite,

har tänkt att jag ska åka upp till stallet både lördag och söndag och idag med :)
så att man kan göra sig själv något gott, och diabetes framför allt :)
den behöver ju motionen.

har inte hunnit åka upp ditt ännu denna veckan, så därför känns det ännu viktigare att komma upp ditt nu till helgen.

nu hinner jag faktiskt inte skriva mycket mer för måste byta om och gå till bussen strax :)
annars missar jag den och då blir inte min syster glad eftersom jag då väcker henne ber henne köra mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar