onsdag 11 november 2009

TILL KARROH!!!!!

ja som sagt,

detta inlägget är BARA tilldelat till lilla Karroh :)
hon ÄLSKAR att jag skriver så mycket så därför ska jag skriva lite nu till henne ;)

haha,
måste ju vara snäll mot min syster ;)
eller hur Karroh :P visst är jag snäll nu :D

sitter och umgås med Hanna,
eller umgås och umgås,
vi har vårt alldeles egna sätt att umgås på,
översättning: vi sitter mitt imot varandra i stora rummet med varsin dator framför ansiktet och grejar på facebook och tjötar med varandra på msn XD
:P
det är vårat egna lilla sociala umgänge ;)

ne du karroh...
vad ska jag skriva tycker du,

kan ju berätta att jag var måttligt road idag på morgonen.
går iväg till bussen och står och väntar,
plötsligt kommer bussen,
jag öppnar väskan och ska ta fram busskortet,
FEL VÄSKA!!!!

suck -_-
hade inte med mig busskort, datorn som jag behövde just denna dagen, blodsockermätaren, pennor, skrivblock och andra böcker och inte heller en läxa som jag skulle lämna in XD
sucka säger jag bara :P

ne,
nu ska jag inte skriva mer utan fortsätta vara social med Hanna,

och Karroh,
tänk på mig nu den 14/11
då är det diabetesdagen ;)
det du,

då ska man fira med att äta prinsesstårta ;)
haha, passade eller ;)
skojar bara :P

jag ska inte göra det iaf ;)
för det första så tycker jag inte om prinsesstårta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar