lördag 26 september 2009

tidig morgon

nej det är det inte nu längre,
men det var det när jag klev upp.

20 över 5,
men jag har lättare för att kliva upp då än att kliva upp runt 8 eller så.

jobbade idag så det var därför det blev så tidigt :)
ska jobba imon med,

sockret ligger rätt bra,
på torsdag ska jag till diabetesläkaren,
ska bli spännande och se om HBA1C ligger bättre :)

har fått tillstånd iaf till att övnings köra,
så nu ska jag bara gå kursen sedan jäkla ska jag se till att lära mig köra bra så att man kan lyckas få ett körkort ;)
vill få det så fort som möjligt för att sedan kunna söka vikarie/extra jobb inom hemtjänst och ålderdomshem här omkring,
med andra ord Anderstorp, Gislaved, Gnosjö, smålandstenar kanske? Bredaryd, ja där omkring.

sitter och försöker intstallera skrivaren på min dator samtidigt som jag sitter och läser lite tidnings artiklar på internet om diabetes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar