tisdag 8 september 2009

jönköping

ursäkta mi¨n dåliga uppdatering :)
har inte haft tiden riktigt att skriva,
eller rätta sagt orken kanske?
eller vilja?
ja, jag har inte haft något direkt att skriva om,
känns lite menningslöst att skriva inlägg som bara berättar hur dagen har sett ut,

så därför har det inte blivit så mycket skrivande.

sitter på sjukhuset just nu,
är och hällsa på Madde :) (min kompis/klass kompis, som med har diabetes)

följde med hennes pappa upp idag nästan direkt efter skolan.

härligt att se henne igen :)

företsten så har mit socker legat alldeles underbart bra :)
ligger nästan hella tiden på 7 eller så,
det känns bra :)

nu ska man bara se till att hålla det där med så att man kan lyckas få ett JÄTTE bra HBA1C när jag ska på nästa besök hos läkaren.

det vet jag faktiskt inte när det är...
måste vara rätt snart ändå,
ja det kommer väl snart :)

kanske inte är så jätte länge sedan ändå?
jag vet faktiskt inte,
tiden går så fort :)

ne nu ska jag fortsätta vara lite social med madde, som just nu sitter och lindar in svansen på hennes gosedjurs hund som hon fick utav mig och min familj när vi var här och hällsade på :) :P ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar