lördag 12 september 2009

dåligt med uppdatering

får be om ursäkt för min dåliga uppdatering,
kommer nog vara lite så här ett tag tror jag.

har en hel del att göra i skolan just nu,
och jag tar MYCKET hellre det som nummer 1 än att blogga.

sedan har jag inte mått så bra dom senaste dagarna,
ingen aning vad detta beror på,
trött i kroppen,
lite små yr,
huvudvärk som sitter i främre delen av huvudet och vid bihålorna,
lätt irriterad

ja,
jag vet inte riktigt vad det har berott på,
kanske börjar man bli sjuk helt enkelt?
eller så stressar man för mycket?
jag vet inte,

funderade på mediciner gjorde jag,
men nej,
det finns iget där som kan ha gett mig dessa bieffekter,
för jag har inte börjat med någon ny medicin,

undra föresten vad det finns för några bieffekter på insulin??
ja, det har jag inte tänkt på innan,
nu blev jag nyfiken,
det ska jag ta och kolla nu faktiskt.

det är så när man håller på med vård ;) man vill kolla ALLT :P

hade just en stund för mig själv med,
tände ljus på rummet och släkte ner i taket och satt sedan och koncentrerade mig på andningen,
ja sådan borde man göra oftare,
det behöver kroppen.
man ger sig själv för lite tid för sådant,
men ger sig för lite för att inte göra någonting helt enkelt :)

ne, nu ska jag kolla det med insulinet :P och sedan ska jag titta på scrubs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar