onsdag 9 september 2009

irriterande skoldagar

ja det är vad skoldagarna är just nu,

långa håltimmar bara för att lärarna är sjuka,
började vid halv 12 idag,
1 lektion hade jag då,
sedan håltimme på 1,5h och sedan har jag en sista lektion,
psykologi.

sockret ligger jätte bra iaf :)
och det känns bra :)
härligt när det funkar.

nu är det inte jätte lång tid kvar tills jag börjar iaf,
börjar 13:55

så ska snart logga ut från datorn här och ge mig iväg.
försöker komma på något att göra just nu,
men det finns inget :P

nästa gång jag har lite längre rast så ska jag iaf gå till bibloteket och leta efter någon bok om demens.
försöka lära sig så mycket som möjligt om det inför praktiken :)
vill ju göra bra ifrån mig där :)
kanske man lyckas få extra jobb där då :)

börjar om 15 minuter nu så ska ta och ge mig iväg härifrån :)

1 kommentar:

  1. sv: ja ibland är det bra konstigt, fast man ligger bra så skakar man utav något.
    :)

    SvaraRadera