tisdag 22 september 2009

Hej hallå

ursäkta mig igen :)

håller ni inte med om att det är otroligt dålig uppdatering här.
ja det borde man försöka ändra på,
men tiden räker inte riktigt till,
kanske inte lusten heller till att skriva?

jag vet inte,
men snart är det dags för min praktik iaf,
och då blir det säkert jätte lite skrivande,

ska vara på en demens avdelning,
vet inte om jag sagt det innan?
det ska jag iaf ;)
börjar vecka 40
med andra ord nästa vecka :)
sedan är jag där i 4 veckor och sedan är det 1 vecka lov,
och ja,
sedan är man tillbaka i banan igen :)
då är det skolan som gäller igen ;)

men, men,
jag klagar inte :)
absolut inte,
jag trivs på mitt program måste jag säga iaf :)

när jag kommer hem så ska jag fylla på insulin i pumpen och sedan ska jag ge mig upp till stallet med en gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar