torsdag 17 september 2009

förlåt..

ja jag får ursäkta för mitt dåliga skrivande,
jag hinner inte med riktigt.

sockret ligger lite högre just nu pga att jag är förkyld,
har fått höja basalen så att den går på cirka 10% mer.

håller ni inte med om att det är jobbigt när man blir förkyld?
då menar jag att det är jobbigt eftersom blodsockret blir mer svårinställt.

ja tiden går fort,
och Madde jag kan säga dig att det är inte bara är du som räknar ner till dagen då du ska upp till Stockholm
hon ska upp och få en inopererad pump pga att hon är resistent mot det vanliga sätter att ta insulin.
ni kan läsa mer om det på henne blogg
http://svardiabetesochjag.blogg.se/

varför räknar jag ner då?
ja det är väl självklart,
jag vill ju att hon ska gå i skolan med mig ju ;)
inte ligga på sjukhus för att blodsockret krånglar.
Ne madde och jag har en starkt vänskapsband till varandra vill jag nog påstå :)

efter skolan idag ska jag med Henne och hennes mamma till Ullared,
lyckades övertala min plånbok till det ;)

men nu är det alldeles strax dags att åka till skolan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar