måndag 3 oktober 2011

hej!

vet inte om jag har berättat att jag kom med på diabeteslägret uppe i Stockholm? tror faktiskt inte det. bokade tågbiljetterna upp ditt och hem igår och nästa vecka är det faktiskt dags!

ska bli riktigt kul att få chansen att lära sig mer om kameran och om foto.
tror jag kan få mycket nytta utav lägret.
och roligt är det ju även att åka iväg på det eftersom man får träffa så många diabetiker och få chansen att utbyta erfarenheter och råd.

sitter just nu med en bunt av papper i knät. hade tänkt sätta mig och läsa igenom dom men fastnade istället här. det är två rätt stora buntar papper som innehåller bland annat förslag till nya regler för diabetesförbundet.
måste ha läst igenom det, och gärna förståt det då med så klart till nästa styrelsemöte.

ska snart iväg på ridning så får väl sätta mig och ta tag i det imon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar