torsdag 13 oktober 2011

snapshot

För tillfället sitter jag i min säng och väntar in dom sista minuterna innan jag ska ta min väska och vandra ner till busshållplatsen för att komma till Gnosjö station och sedan ta tåget därifrån upp till Stockholm.

min väska är färdig packad och jag har full tanke på om jag har glömt packa ner något, inte hjälper det, för jag kommer säkert inse sen när jag sitter på tåget att, ja just det, det kanske jag skulle ta med!

så länge kameran, pumpen och blodsockermätaren är med så ska jag nog klara mig rätt bra, och telefonen då med eftersom min tågbiljetter finns inne i den.

jag måste dock sitta och vänta i 50min i Gnosjö innan tåget kommer. men så är det ibland. hoppas bara på att det inte blir för kyligt.

hoppas på ett minst lika roligt läger som det jag var iväg på förra året. det var verkligen ett minne för livet. då fick vi till och med chansen att uppleva snön förre många andra. Härligt :)

Nu måste jag avsluta min skrivande och börja traska ner åt till bussen!

1 kommentar:

  1. Gnosjö!! Herregud, jag bodde där i ett år. Mamma mia vilket ställe.

    SvaraRadera