söndag 3 januari 2010

Ursäkta

ja, får väl börja med att be om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag nu :)

tiden bara springer iväg,
just nu sitter jag hemma hos en kompis,
och just nu har jag ett blodsocker på 3,7 :P

sitter och väntar på att det ska gå upp...
lite segt,
men vad gör man.

har köpt mig en systemkamera :) en Canon EOS 1000D
får se vad man kan lyckas att få fram med en riktig kamera :)
måste ha med den och fota någon gång i stallet..

jaja,
Nyår..
ja det var en lung dag,
som vilken dag som hellst egentligen ;)
åt lite godare mat eller vad man ska säga, annars var det som vanligt,
firade nyår själva i år,
men jag har i alla fall ett nyårs löfte :)

gissa vad...

Ta mer blodsocker ;)
så får vi se hur vi lyckas med det.

fick en komentar från en blogg som hetter Bloggtipsaren
en bloggare som tipsar om andras bloggar :)
en mycket trevlig idee måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar