tisdag 5 januari 2010

snöööööööööööööööööööö

ja det öser verkligen ner snö här nere i småland i Anderstorp :)
härligt :)

jätte fint,
fast det kvittar hur många gånger man en skottar så är det lika mycket snö efter mindre än 1 timme igen

har fortsatt hålla ett helt okej blodsocker kontrollerande,
HEJA MIG! :D

ska sätta mig vid en annan dator idag och installera in ett blodsocker program och se om det funkar, fick det nämligen inte att funka på denna datorn..
ska nog testa att installera det på denna datorn igen först.

usch..
det slog just en lukt mot mig,
KO!
jag luktar ko efter att bara varit inne i ladugården och ståt i mjölkrummet och väntat på syrran,
var inte ens där i 10 minuter men nog luktar man lite ändå,
den lukten sätter sig fort :P

har ont i min mage med,
något djävulskt ont faktiskt,
magkatarr eller något sådant är det nog..

sedan har jag fortsatt att leka med min kamera idag med :)
så ska ta och kolla igenom kameran snart med och se vad jag fick ut av alla snöbilder på hundarna som jag tog ;)

kanske jag lägger upp några här sedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar