lördag 7 april 2012

Glad påsk

Glad påsk till er alla!

jag fortsätter med min dåliga uppdatering, men det är som jag sagt innan, det är så min blogg fungerar, period viss kommer det vara jätte många nya inlägg och period viss nästan inga alls.

jag vill uppmana er alla att även ni diabetiker ska få njuta utav sötsaker under sådana här högtider.
det är okej att äta godis som alla andra och iaf i min värld tycker jag att det är okej för alla diabetiker att så få lite ostabilare blodsocker under 1 dag.
man ska inte alltid behöva begränsa sig för att ha dom perfekta blodsockervärdena.
jag tror iaf inte det är många som ständigt lyckas ha en "perfekt" blodsockerkurva.

jag ska spendera min påsk på jobbet i år. går lika bra för mig eftersom jag inte upplever att påsken är så mycket att fira.
jag ska inte lova att det kommer en ny uppdatering inom kort för det vet jag att jag ändå inte kommer hålla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar