fredag 10 december 2010

sockerfri glögg

tänkte köra lite favorit i repris.
säger inte att det är eran favorit och inte min heller för den delen ;)

men har sett att flera stycken har varit inne på just det inlägget den senaste tiden som jag skrev förra året inför julen.
inlägget handlade om sockerfri glögg och nu vill jag egentligen inget annat än att tipsa er om denna glögg :)

för visst ska vi diabetiker med få njuta utav julen och då är det ju supper bra att det finns alternativ för dom som inte vill dricka det med för mycket socker.
jag kan tycka att det är supper bra att det finns alternativ iaf.
sedan är det ju upp till varje person och varje diabetiker att själva välja om dom vill ha det sockerfri eller den vanliga om man vill njuta utav julen.




Tindra glöggen är ett sockerfritt alternativ som jag har hittat.
finns säkert fler. men ett tips är ju att håla utkik efter glöggen i mataffärer och dylikt och även kanske fråga efter den om det verkar intressant.

hoppas att även ni kan njuta utav glögg i jul utan ett allt för hoppigt socker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar