lördag 6 mars 2010

morgonvärdet

nu ska jag lägga in bara ett sådant där lite onödigt inlägg ;)

tänkte nämligen ta blodsockret och se vad det ligger på så här på morgonen :)
men innan dess har man några punkter att pricka av:
1. tvätta händerna
2. HITTA blodsockermätaren ;)
3. sätta i en sticka
4. sticka sig i fingret
5. woola.. ett blodsocker ;)

så det är bäst jag sätter igång med första punkten.
tror jag ligger runt 5, för känner inte av varken ett högt eller lågt socker just nu,

nehe,
3,0 ligger jag på..
känner inte av det,
men ska ändå äta frukost nu :)
ligger alltid lägre på morgona,
men vill inte sänka pumpen eftersom jag ibland ligger runt 4-5 när jag vaknar och det är ju jätte bra start värde på morgonen.

ska tipsa om en sida med :)
Gratis
gå gärna in på den.
är just nu med i en tävling som dom har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar