fredag 5 mars 2010

..

idag var det sista dagen på praktiken..

det är så himla dumt,
det tar 14 dagar för mig ungefär innan jag kommer loss och vågar mer.
och denna gången så efter 14 dagar så är min praktik slut.

och ja.. det är ju nackdelen med att dela upp praktiken så som jag har fått göra (två veckor på hemsjukvård och två veckor på vårdcentral)
men den otroligt stora fördelen är att jag har fått chansen att se så HIMLA mycket mer än vad dom utav mina klasskompisar som varit på sjukhus har fått se.

dom har ju bara varit på en enda arbetsplats,

jag har för det första fått vara på över 25 olika arbetsplatser när jag var på hemsjukvården och sedan har jag under mina två veckor på vårdcentralen fått vara på labb, fotvård, diabetessjuksköterska, mödravården, hälsostugan, sjukgymnast, röntgen och lite till ;)

men nu pipper min pump och tallar om att det är dags att fylla på den.
så det är bäst att jag tar och gör det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar