torsdag 19 maj 2011

ungdoms aktivitet

idag måste jag nog säga har varit en rätt jobbig dag för min del.
känns som det har varit 1000saker att både tänka på och göra.

var på sjukhuset en sväng som jag alltid brukar vara så här dags och efteråt var min kära klasskompis Madde och hämtade upp mig och så åkte vi och hämtade upp nycklen till GGVV diabetesförenings lokal.

vi hade nämligen anordnat en dag för att diskutera med andra ungdomar om våran ny ungdomsgrupp som vi ska starta.
men om vi säger som så.. det var samma resultat som vi nog hade räknat med. vi var 3 stycken som deltar och dessa tre.. jaa det var ju vi ungdomar från styrelsen som skulle hålla i den här "dagen".
så det blev mycket flum istället och faktiskt lite allvar under kvällen istället. vi gjorde vårat egna lilla "möte" och vi fick väl åtminstonde ner 3-4 "vettiga punkter" som vi kan redovisa nästa torsdag på styrelsemötet.

vi sa att vi får försöka planera in en ny ungdomsdag och denna gången ska vi banne med få med några deltager också.

runt halv 8 tiden bommade vi igen lokalen och åkte hem.

väl hemma bytte jag med en gång om och gav mig ut på en joggingrunda och den joggingrundan var välbehövd, det var mycket som behövdes soteras ut. blev 3km utan att stanna någon gång, så med tanke min nuvarande livskvalite och dagsform och framför allt kondis så tyckte jag det var ett riktigt bra reslutat!

imorgon är det Jönköping som gäller, Ryhov. dags att kontrollera cystan som jag har i njuren. jag måste nog säga att jag är lite smått nervös.. och jag hoppas innerligt att den ska vara borta ner, eller iaf att den inte har växt igen. för har punkterat den 3 gånger tidigare och jag vill INTE punktera den en gång till.
efter jönköping är det jobb som väntar och sedan ska jag jobba hela helgen. så blir ingen lugn stund fören nästa vecka och då är det ju skola igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar