onsdag 12 januari 2011

dålig uppdatering

ja nu var vi där igen..
dålig uppdatering.
men just nu har jag nästan ingen ork att ens tänka åt bloggens väg.
jag har haft många gånger då jag har tänkt att jag ska sätta mig och skriva för att det har hänt saker som har varit värda och skriva om,
men så har det inte blivit.

vaknade upp en morgon med pumpen golvet. troligen hade jag puttat ner den och det hade väl blivit ett sådant ryck i slangen att fästet lossnade
men detta måste ha hänt tidigt på morgonen för när jag klev upp så låg jag rätt bra i sockret ändå.

på fredag är det dags för diabetessköterskan, hoppas hon är bra :)

har ju föresten startat upp en fotoblogg nu med:
http://www.gillbergsfoto.blogspot.com/

ne min lektion är snart slut så det är väl bäst att avrunda detta inlägget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar