söndag 13 juni 2010

Sex And The City

ja det blev en lagom lång kväll idag med :)

igår var vi (vilket menas jag och två kompisar okej 3 kompisar XD) i gnosjö på fest, det blev sen hemkomst :p och jag skulle upp och jobba, men det gick bra ändå.

men idag hade jag tråkigt så jag pratade med malin och vi beslöt oss för att gå ut och gå en sväng, när vi gick förbi mataffären så får vi syn på Therese och vi pratar om går kvällen, sedan beslutade vi oss för att göra något idag med.
så det blev bio ;) Sex and the city 2. tyckte den var ännu bättre än 1:an faktiskt.

ibland skulle jag vilja bo typ i stockholm eller göteborg :P tänk vad bekvämt med alla bussar som går så centralt och sedan hur närma är det inte till allt :O

men vad fasen, vem vill bo i storstad och ständigt andas avgaser när man kan bo i en litet mindre samhälle :)
ne, stockholm och göteborg åt helskotta, Länge lever Anderstorp ;)
nära till skog med :) kan inte tänka mig en värd utan allemansrätten :) en värd utan att man får gå in vilken skog som hellst.
ne, kalla mig konstig, men jag älskar skogen :) speciellt i sådan här årstider :) GRÖNT :D ja grönt över allt :)

sitter funderar på om jag inte ska ta mitt blodsocker, känner mig oroväckande torr i min mun, vilket troligen ju betyder högt blodsocker.
bäst att kolla upp det och återgärda det ifall det behövs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar