onsdag 29 april 2009

Välkommen :)

Hej på dig där ute som råkade hitta hit

hjärtligt välkommen till min blogg då min nya blogg som handlar om mitt liv och om min sjukdom som är diabetes eller som många som inte kan så mycket om den brukar säga “sockersjuka”.
men låt bli att säga det..

jag har träffat många med diabetes och nästan ingen gillar själva ordet sockersjuka.
för vi är faktiskt inte alargiska för socker eller något sådant. vi har bara ingen egen insulin produktion i kroppen som alla andra friska personer utan diabetes har.

jag är 16år fyller år 23 april och älskar hästar
jag rider en hel del när jag hinner med det i ett stall i närheten av där jag bor går omvårdnadsprogrammet och satsar på att kunna utbilda mig till barnsjuksköterska.
hoppas ni gillar min nya blogg och ni är alltid välkomna att lämna posetiva och negativa kommentarer som ni tycker att jag kan förbättra.

min gamla blogg var www.diabetes.bloggproffs.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar