torsdag 7 oktober 2010

Hej på er,

vad tiden springer iväg alltså.
imorgon är det fredag IGEN! inte för att jag misstycker helger ;) onej, det ska bli skönt.
fast ska jobba i helgen, både lördag och söndag, fast jag börjar inte speciellt tidigt någon utav dagarna så det gör ingenting :)

har suttit och skrivit ihop en sammanfattning utav diabeteslägret som jag iväg på och den texten har jag just skickat iväg till min lokala diabetesförening eftersom dom ville ha det.. skrev att hon gärna fick läsa igenom det och säga till ifall något så konstigt ut i texten eller ifall det var något som saknades.

nu har jag tänkt att jag ska sova faktiskt, tänkte det för länge sedan... men det blev inget ;)
imorgon går lite utav min sovmorgon bort, för jag måste kliva upp lite tidigare för att hinna med och ta blodprover på vårdcentralen inför besöket hos diabetesläkaren.

egentligen har inte min vårdcentral labbtid på fredagar, men ringde och pratade med dom och då sa dom bara att det löser vi, kom bara ner. jag tycker det är skönt att det är lite konkurens inom vården numera, för personligen tycker jag att man får en helt annan service.
jag bytte vårdcentral helt totalt med, till en privat, vet inte om det är det som gör skillnaden eller om dom numera är lika trevliga på den ordinarie vårdcentralen, för det kan man INTE säga att dom var innan, då kunde det vara svårt att be om hjälp när man hade något problem.

ne vet ni vad, nu är det dags att sova så man orkar med skolan imorgon :)
föresten såg jag att det hade kommit ut en kommentar på www.ungdiabetes.se hemsida om lägret, gå gärna in och läs där :) borde egentligen lägga ut någon bild och har ju även sagt att jag ska skriva lite om det, men det kommer kanske i framtiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar