onsdag 1 juli 2009

sjön

trött är jag just nu.

inte trött i kroppen eller fysiskt eller så,
bara så himla trött i huvudet.

har lust att ge mig iväg och sätta mig vid sjön.
det gillar jag,
gillar att se sjön och allt,
så tyst och lugnt

har minnen därifrån med som inte går beskriva i ord.
så den platsen gillar jag.

men ska inte ge mig ditt,
inte roligt att gå ditt själv,
och granen har inte tålamod till att bara sätta sig ner där vid och bara sitta.

får se vad som händer i kväll..
inte mycket tror jag,
vet en sak jag kanske borde göra,
men den saken var lite obegriplig.

aja,
spännande och se hur det blir med det iaf :)

ska gå och äta nu,
inte säkert jag kan det,
tandläkaren har varit så dumma mot mig så jag har lite ont.
men, men
isf tar jag lite kräm och så är den saken löst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar